Wednesday, September 3, 2008

Catatan Seorang Aku 4

Hari ni aku tak buat ape-ape sangat. Lepas print academic project, aku print pulak nota IA. Senang sikit nak baca dan hafal,sementara tarikh test kedua masih lama.Entah tak tau ape nak buat.Main game sekejap kat laptop. Kira-kira nak pecahkan rekod game kat laptoplah kiranya. Lepas boring main game kat laptop, aku layanlah pulak tengok tv.Citer yang tak best je nampak,tapi terpaksalah layan jugak.Dah boring sangat.

Tghari tadi sempat juga hantar mesej kat lecturer, tentang academic project yang nak dihantar esok. Bukan ape, takut lecturer takde masa or takde kat bilik die.Rugi je bawak manuskrip academic project tu nanti.

Petang pulak,lepas main game lagi,layan pulak citer cinderella.Kalau ada iklan layan pulak channel lain, tengok citer Bantal yang boleh bagi klue tentang jenayah (citer cina kat tv 4).Best woo citer tu!

Lepas abis je semua citer tu tadi,terus je mandi.Pastu layan balik game “Bagi Ikan Makan”.hehehe.Pastu layan blues sekejap.Entah ape-ape ntah. Boring giler wooo.

Malam pulak,lepas makan,layan sekejap Bersamamamu.Pastu tepon mak kat kampung.Biasalah kedit freelah katakan.Kalau tak pakai, rugilah pulak ,macam tahun lepas, 4 hari tak pakai free yang celcom bagi tu.Nasib baik tahun ni, bertambah sikit koata untuk ditelefon.Boleh jugak gayut giler-giler. Mau tak mau, dia kena layan jugak giler-giler aku ni.Pas tepon mak,cuba pulak kacau adik.Sayangnya pulak, sibuklah pulak die dengan pakaian-pakaian basah die tu.

Akhirnya, keluar juga idea nak kacau budak yang sorang lagi tu.Die mesti layan punyalah.Sibuk tak sibuk die kena layan.Kalau tak, mampus aku tak tepon die lagi. Ye tak? Anyway,seronot juga kacau yang satu ni,sebab die suka ketawa, walaupun lawak bodo.hahaha..(sorylah aku takde idea sangat nak hantar kat blog aku ni.Hentam je apa yang terlintas)

Rasanya sampi kat sini dulu catatan seorang aku, yang tengah boring giler ni!
Ok,daaaaaa! Adios!

No comments: