Sunday, November 2, 2008

Catatan Seorang Aku Dekat Sangat Dah Nak Ekzem ni

Hmmmm,,,hari ni aku akhirnya berjaya menghantar draf akhir kertas akademik projek kat supervisor aku.Dr Sharipah Ruzaina.Aku hantar dengan Razi.Hantar kat rumah Dr.

Sebelum hantar tu, aku terpaksa ambik borang permarkahan untuk akademik projek dulu kat Dr Nabila.Semuanya berjalan dengan lancar.Takde apa2 masalah pun.

Satu lagi berita terkini buat geng2 yang kenal dr Sharipah.Berita Baik! Tanyalah....nape aku dan Razi terpaksa hantar tesis terus ke rumah Dr?....

Jawapannya...Dr Sharipah baru je bersalin (bukan bersalin baju tau!) or dengan kata lainnya, melahirkan anak pada pagi hari ini (3/11/2008). Aku tau dari mulut Dr sendiri (lemah je bunyinya suara Dr tadi).Dr kata anak dia perempuan. Mesti cute macam Dr jugak kan (ada sesapa yang tak setuju dengan aku,angkat kening sebelah kiri!)

Buat geng2 yang kenal Dr Sharipah terutamanya Kak Roz, Azril, and geng2 Bio, taknak ucap ape 2 ke kat Dr. Aku baru je ucap tadi....hehehe

Dan untuk ekzem hari Jumaat ni, aku harap dapat paham dan jawab semua soalan test dengan baik. Untuk kengkawan yang dah lepas tu,jgn lupa doakan untuk aku yea!

Harapan aku jugak agar dapat melepasi halangan sebenar untuk test 15 hb ni (Instrumental Analysis. Aku baru tau result Test 1 je. Test 2 dan 3 aku tak tau lagi.

Aku pun nak jumpa Dr Halila lepas test IC, 7 hb nanti. Tak sabar2 rasanya nak perbetulkan segala kelemahan sebelum perjuangan untuk IA bermula.

Rasanya takat tu dulu.Nanti kalau aku dah lepas semua test, aku janji akan buat seperti dulu, tiap hari or at least 5 kali seminggu hantar citer2 aku kat blog aku ni. Untuk tatapan semua kengkawan yang tak putus2 nak tau citer aku, terutama Kak Ros yang suka menyelinap masuk blog aku ni!

Ok, Entsuldigung Sie

...We are The Champion My Friend...We Keep On Fighting 'till the end...We are the champion, we are the champion.... no time for loosest, cause we are the champion....of the world...

Adious!

4 comments:

Rosnizar Zakaria said...

Hehe...tetau jer akak suka skodeng kat blog ni yer!!!...
Akak doakan ayris berjaya dgn cemerlang...dpt gred lbh baik dr akak dulu... Gtau laa result test 1!!...msti best giler nih...
Seronoknya dngr brita Dr Pah dh slmt bersalin!!! Ms akak cbuk dgn tesis tu, dia tgh mabuk2 morning sickness...hehe...

~erna~ said...

good luck!!

...i am reezes... said...

thank for da wish erna!
Kak roz, tesis yang saya hantar kat Dr dapat "Good" sikit sangat nak edjas.

Rosnizar Zakaria said...

Wah, kompom A nih!...