Thursday, December 18, 2008

Catatan Seorang Aku Bekas Pelajar UiTm Shah Alam

Dari semalam hati aku dah berdebar-debar menunggu result. Hari ni, apalagi punyalah menggeletar menunggu result yang tengah loading.

Dan hari ini, aku berjaya juga melihat result yang mengembirakan aku, mak aku, bapa aku, adik-beradik aku dan juga kengkawan aku.Praise to The Lord!

Buat semua kengkawan yang pernah bersama-sama belajar di Maktab Perguruan kuala Terengganu Batu Rakit, Universiti Teknologi Mara-Shah Alam, terima kasih banyak-banyak buat semua, terutama buat kak ros, kak ijah,azril, razi,mazlida,norna,suhaimi, abang azam,rukis,siti salmiyah,sarbani,suhaila,kak zana,juliana,manaf,riduan, hadi, rizal,normala,sofian dan semua yang terlibat dalam pengajian.Sori kalau terlupa nama.Bukan ape,terlalu excited sangat ni.

Rasanya sampai takat ni dulu, nak meraikan kejayaan aku dulu dengan adik-beradik aku kat sini.
Ok, jumpa lagi di blog yang seterusnya.

Untuk yang nak tahu aktiviti aku, boleh layari social network yang aku buat untuk warga yang pandai berbahasa Melanau.

http://melanaunetwork.ning.com

Adios!

1 comment:

Rosnizar Zakaria said...

Congrats Ayris... Akak pun berdebar2 tau!...Mcm laa akak pulak nk tgu result!...Bln Mei nant dtg cni laa ek!...